Megrendelés feladása

1.1 A megrendelni kívánt termékeket egy virtuális kosárban kell gyűjteni. A termékek a kis sárga kosár ikonra, vagy a „kosárba” feliratra kattintva tehetők kosárba. A rendelt mennyiség a kosárra kattintás előtt a kis fehér négyzetben módosítható.

1.2 Ezt követően a kosár képernyőn eldöntheti, hogy a „további termékek vásárlása” feliratra kattintva még más termékeket is keres áruházunkban, vagy a „Tovább a megrendelésre” feliratra kattintva feladja megrendelését.

1.3 Ekkor – ha az eddigi böngészése során még nem tette meg – be kell regisztrálnia vagy ha már regisztrált vásárló, be kell bejelentkeznie áruházunkba.

1.4 A kosár fejlécében számokkal jeleztük a rendelés lépéseinek számát, és azt is, hogy éppen az adott képernyőn a Vevő hol tart a vásárlási folyamatban. Az átvételi módok kiválasztása a következő lépés a kosárban.

1.5 Cégünk Magyarország területén súlykorlát nélkül vállalja a házhozszállítást. Az Ön által megrendelt alkatrészt 48 órán belül futárszolgálat segítségéven a megadott helyszínre szállítjuk.A számla ellenértékét  az alkatrész  átvételekor a futárnak kell  kifizetnie.     

Szállítási és fizetési feltételek

Az áruházban kiválasztott és megrendelt termékeket Ön a lehetőségekhez képest pár napon belül, vagy a megrendelését követő telefonos visszajelzésünk alkalmával egyeztetett időpontban veheti át. Szállítási módok: A csomagolási költségeket nem számoljuk fel, a szállítási költség azonban Önt terheli. Ennek összege a választott szállítási mód és a rendelés helyének függvényében változik. Ön az alábbi lehetőségek közül választhat: ·Futárszolgálat: vidéki és budapesti megrendelőink is választhatják ezt a szállítási módot, melyet főként az értékesebb és sérülékenyebb áruk szállításához javasolunk. Futárszolgálattal történő szállításkor a kiszállítás napját ügyfélszolgálatunk egyezteti a megrendelővel. Figyelem! Kérjük, a kiszállításnál az 50 kg-nál nehezebb küldemények kiszállításakor a címzett gondoskodjon a rakodáshoz segítségről, mert futarszolgálat viszi házhoz a küldeményt egy fővel. ·A termékek személyes átvétele ügyfélszolgálatunkon: Lehetőség van arra is, hogy megrendelését ügyfélszolgálatunkon személyesen vegye át. Ebben az esetben azonban a rendelés feladását követően időpont egyeztetésre is szükség van munkatársainkkal, hogy az átvételkor biztosan raktáron legyen a megrendelt áru.

Vevőszolgálatunk címe: Robita Kft. 8174 Balatonkenese, Óvoda u. 2/a.

Tel: +3688584590 (H-P 8.00-17 óráig, szombaton 8.00-12 óráig)

Vevőszolgálat nyitvatartása: H-P 8.0-17 óráig , szombaton 8.00-12 óráig

Kérjük a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.