Honda BF 250 Hosszú Tribes Csónakmotor Önindítóval és Elektromos Kiemeléssel Propeller Nélkül
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Honda BF 250 Hosszú Tribes Csónakmotor Önindítóval és Elektromos Kiemeléssel Propeller Nélkül

Honda BF 250 Hosszú Tribes Csónakmotor Önindítóval és Elektromos Kiemeléssel Propeller Nélkül

Távirányító külön rendelhető!

Újdonság: HONDA BF250

A Honda Marine üzletága bejelentette, hogy egy új, megbízható és takarékos csónakmotorral bővül a meglévő termékpaletta.
5 842 000,00  Adóval együtt 4 600 000,00  (nettó)
Adóval együtt Szállítás: 1 - 5 munkanap
Adatvédelmi nyilatkozat
Vásárlás menete
Áru visszavétele

Újdonság: HONDA BF250

A Honda Marine üzletága bejelentette, hogy egy új, megbízható és takarékos csónakmotorral bővül a meglévő termékpaletta.

A BF250-es modellt a Miami Nemzetközi Hajó Kiállításon mutatták be, és 2011 év végétől válik elérhetővé a hajósok számára. A BF250-es koncepciója egy egyedülálló 3,6 literes, 250 Le-s motoron alapul, amely kategóriájában a legüzemanyag-takarékosabb és kiállja a próbát azok számára, akik erősebb külmotort keresnek a megbízható Honda minőségben. Ehhez a minőséghez egy feltűnően kifinomult és elegáns új design is társul.

A BF250-s csónakmotor egy sor exkluzív tulajdonsággal rendelkezik, beleértve a BLAST™, VTEC®, és a Lean Burn Control rendszereket, melyek maximálják a vásárlói élményt. A BF250-es modell rendelkezik az NMEA 2000 minősítéssel is (NMEA: National Marine Electronics Association).

A Honda Marine üzletága folyamatosan fejleszti termékeit újabb fejlesztésű motorokkal, melyek megfelelnek a kompromisszumok nélküli szabályoknak, és megbízhatóságot nyújtanak a vásárlók részére. Az új BF250 egy új minőségi szintet jelöl, és kifinomultságot nyújt a hajósoknak, akik a teljesítmény feláldozása nélkül igyekeznek maximalizálni az üzemanyag-hatékonyságot.

  • A VTEC (váltakozó idejű elektronikus szelepvezérlés) és a Lift Electronic szabályzó nagy teljesítményt biztosít minden sebességnél.
  • Változtatható légbefúvás, ami nagyobb forgatónyomatékot eredményez alacsony fordulatszámon is
  • Lean Burn Feedback szabályzó egy oxigén szenzor segítségével biztosítja az optimális üzemanyag felhasználást. (ECOmo)
  • Lendkerék a rezgések csökkentése végett
  • Beöntő nyílás az édesvíz számára, ami a korrózió elleni védelmet szolgálja
  • Több ponton keresztül történő elektronikus porlasztás (PGM-FI)
  • 60 A töltési kapacitás biztosítja a fedélzet energiaellátását
  • Beépített üzemanyag/víz szétválasztó
  •  Elektronikus olaj-, hőfok- és fordulatszám-ellenőrző rendszer
  • 600-ban megdöntött V6, amely dupla rögzítést tesz lehetővé minimális térigény mellett
  • Ellentétes forgásirányú modellek az egyező irányban forgó hajócsavaroknál keletkező káros forgatónyomaték kiküszöbölésére
  • Kétszintű befecskendezés
MOTORBF250
Tipus, 4 üteműOHC - 6 henger V 60
Henger űrtartalom (cm3)3583
Furat x löket (mm)86x96
Szelepek számaVTEC 24 szelep
Max. fordulatszám5300-6300
Folyamatos teljesítmény HP (kw)250 - (183,8)
Hűtési rendszerVízhűtés
Üzemanyag ellátásProgramozott befecskendezés PGM-FI
Gyújtási rendszerMicroComputer programozású
Kipufogó rendszerPropelleren át
ERŐÁTVITELBF250
Átvitel aránya2.00:1 (24/12)
Irányváltó fokozatokF-N-R
FELÉPÍTMÉNYBF250
Töltő áram60 A (756 W)
Propeller méretOpció
Propeller lapátok száma (db)3 v. 4
Olaj nyomás érzékelőx
Túlmelegedés érzékelőx
Terhelés behatárolóx
Vészleállító kapcsolóx
Víz / üzemanyag szétválasztóBeépített
IrányváltásOpció
Indító rendszerElektromos
Trib hosszL,X,XX
Ellentétes csiga forgási irányX,XX
Kiemelés rásegítésMotoros billentés / kiemelés
Motor billentésMotoros billentés / kiemelés
MÉRETEKBF250
Hosszúság (mm)920
Szélesség (mm)625
Magasság (mm)1670 (L) - 1800 (X) - 1925 (XX)
Trib magasság (mm)508 (L) - 635 (X) - 762 (XX)
Súly (kg): XX282
Súly (kg): X278
Súly (kg): L272